12 Mart 2012

Örgülendim...

Evet sizlerle paylaştığım Ponponlu bere özlemim postunun üstünden yaklaşık bir ay geçti teyzecim bana çok güzel bir bere örmüş... Bende şeker pembesi kocaman bir ponpon yaptım bence süper oldu :)) Sağolsun canım teyzem birde bana sürpriz örmüş onuda çok ama çok beğendim....





Berenin gerçek rengi üsteki fotoğraf :))



Buda süprizim :)


Buda kapşonlu atkım bir yakınımız ördü :))








Üstteki fotoğrafta kapşonlu atkımın gerçek rengi :)


kapşonlu bere ve tişort çok uyumlu oldu :))


Kış bitti gibi dursa da Ankara için kar yağışı var yağmasa da şansıma artık seneye :))

2 yorum:

okuyan dedi ki...

Süperler canım. İyi günlerde kullan inşallah.
Aman bu sefer dikkat et, düşürme yine:)))

gps87 dedi ki...

sağol canım benim...
valla gözüm gibi bakıcam bu sefer gözüm üstlerinde :)))