14 Temmuz 2012

Parfüm...

Parfüm takıntımı bilen bilir. Anlatılmaz yaşanır. Parfüm güzeldir. Aklıma bugün bir parfüm postu yapmak
geldi. Bu yaşıma kadar ki parfüm kronolojisi yaptım sizlere ve tabii ki kendime :))
Başlayalım bakalım ;

İlk parfüm tutkum annemden başladı heralde ; 

yves laurent paris

Ondan şundan bundan derken kendi parfümlerimi beğenmeye başladım :)

Babamın tesadüfen duty freeden getirdiği bu güzel parfümü çok severek kullandım.

cabotine de gres


Bu parfümün freş kokusunu çok severek almıştım ama çok dayanmadı işte o günden sonra anladım ki freş ve çiçek kokuları bana göre değil :)


tommy girl


Bu kokuyu çok tesadüfen alıp bir kez kullandım. Güzel kokuydu ama beni pek açmadı :)


cacharel amor amor




Bu kokuyu severek ve isteyerek aldım ancak bir daha kullanmak nasip olamaya türkiyeye gelmedi :) Şans:)

cacharel lou lou



Bu kokuyu daha da çok severek aldım ve bu kokuyuda 2 kere kullanma şansım oldu oda türkiyeye gelmedi. Galiba kurutuyorum elimi attığım parfümü :)

maxmara

Veeeeee.... Canım parfümüm. İlk kokladığım anda işte bu dediğim canım parfümüm. 4 yıl boyunca seve seve doya doya kullandığım canım parfümüm. Ve benim için çok özel bir yeri de vardır. Sevdiceğimi tanıdığımda bu parfümü kullanıyordum :)  Ama son yıllarda bu parfümün sahtesi çıkınca bir patlama yaşadı ben de bir müddet kullanmama kararı aldım . En son bu yıl içinde aldım özlemişim hemde çok. Bu parfümün tek sorunu şişe kapağı ne kadar hypnose kullandıysam (parfümü çantamda taşıdığımdan ) kapakları ya hep çantama düşer çantamdan miiiis gibi parfüm kokuları yayılır yada kaybolur :) Ama bu hypnose sevmemem için kesinlikle bir neden değil :) 



Lancome Hypnose




Yukarıda bahsettiğim sahte parfümden dolayı parfüm arayışına çıkmışken bu güzel parfüme rastladım.İnanılmaz güzel bir kokusu var. Ne tam şekerli ne de tam çiçek. Bence çokta kalıcı.

yves laurent cinema


Artık 2 tane güzel parfüm seçeneğim var. Hypnose ve Cinema. uzun zamanda bu ikisi arasında mekik dokuyacağım.

8 yorum:

Kiremithanem dedi ki...

CİNEMA!!..kesinlikle onu tercih etmelisin..bir kadına sormuştum acaba parfümünüz neydi diye o da CİNEMA diye cevap vermişti..çok farklı bir kokusu var sevdim..
Günaydınnnn

ozgrkdn dedi ki...

Merhaba,konu parfüm olunca ilgimi çekti,kendi öykümü anlatayım dedim.Genç bir kızken birgün parfüm hediye edilecek beklentisiyle hayaller kurardım.Ne babadan ne nişanlıdan böyle bir hediye gelmedi.Evlendim; kocadan da gelmedi.Abim anca kendi sevgilisine,eşine zaten..Neyse yaşamım deo.larla devam etti,hiçbir zaman da kendime böylesi bir masraf yapabilecek durumum olmadı.Sonuçta 47. yaşgünümde babam bana 100 verip istediğim birşeyi almamı söyledi.Gidip tavan fiyatı 100 lira olan bir parfüm aradım ve o fiyata Kenzo aldım.Onu 4 yıl boyunca idareli kullandım,bitti..Yaş 52,çocuklarımın bir evi olsun,kızımım emeklilik primi aksamasın,vs derken sanırım bir daha parfüm yüzü görmem.Niye mi anlattım..konu parfüm...sadece bu..

okuyan dedi ki...

Benim gibi parfüm delisi biri için süper güzel bir paylaşım yapmışsın canım.
Kendimi bildim bileli parfüm kullanmayı çok severim ve çok kısa sürede de tüketirim:) Genç kızlığımda özellikle erkek kokularını sever ve kullanırdım. Evlendikten sonra Fazıl'ın itirazlarıyla kullandıklarımı değiştirmek zorunda kaldım:)
Çok çeşitli parfümler denemiş olmama rağmen en beğendiklerim:
Burberry for men favori parfümümdür:)
Estée Lauder da kadın kokusu olarak en sevdiğimdir ama hangi çeşidi şu anda hatırlayamadım ismini.
Sevgilerimle canım.

Adsız dedi ki...

Merhaba, ben Seda. Bloğunun 200. üyesiyim :)Yeni keşfettim bloğunu ve sevdim.
Parfümleri kim sevmez ki? Hypnose'u ben de kullanmıştım. Mükemmel bir koku kesinlikle ama benim için çok kadınsıydı. Cinema'yı çok merak ettim. Bir gidip bakacağım ona da.
Benim de dikiş bloğum var: www.sedosfer.blogspot.com

gps87 dedi ki...

Değmesin Yağlı Boya... kesinlikle cinema çok güzel bir koku galiba ondan vazgeçmeyeceğim :)

ozgrkdn... paylaşımın için çok teşekkürler ben bu yazıyı okurken çok ama çok fedarkar bir insan gördüm

Okuyanımm...erkek parfümlerini bende çok beğenirim...ama hiç kullanmamıştım :))

SeDosfer...hoşgeldin canım :) cinemayıda kesinlikle dene derim süper kokuuuu :))

deeptone dedi ki...

parfümlere bayılırııım.
sürekli girer bi yerlere erkek kadın hepsini koklarım denerim.
bak valla burda sölediklerinin hepsi çok iyi kokular.
ama bak cabotine, lou lou ve amor amor süperlerden bence.
hypnose da.
ya parfümlerin hepsi çok güzel şeyler yaaaaa. duruma mevsime göre değişiyo.
mesela yazın kenzo gibi.
ah ah parfümsüz hayat çok bayat.
:)

gps87 dedi ki...

bence de canım parfümsüz bende olamıyorum :)) dediğin gibi canım yaz kışı parfümüm hep ayrıdır parfüm güzeldir :))))

Şepşeker dedi ki...

lou lou önceden Türkiye de vardı ! Artık gelmiyor :( Benim favorimdir , özellikle kış ayları ve geceler için. Yurt dışından sipariş ediyorum sürekli.