15 Nisan 2013

Ben Neler YApıyorum :)

Blogumla uzun zamandır haşır neşir olamıyorum. Bir adet dizim, kitabım ve derslerim derken nasıl akşam oluyor bilmiyorum dışarı çıktığım günlerse zaten iptal :)  Yorgun bir insanım ben :)
Gelelim diziye dizi dediysem kendisi bir adet anime :) One Piece mükemmel ötesi anlatamam tek bölüm seyretmek için oturup en az 6 bölümle çıkıyorum kendisi şuan 15. sezonda :) ben daha 3. sezondayım hayırlısı olsun :)))



One Piece (Japoncaワンピース Wan Pīsu), Eiiçiro Oda (Japonca栄一路尾田) tarafından yazılan ve çizilen Japon shōnen manga serisidir. Haftalık Shōnen Jump (Japonca少年ジャンプ)dergisinde Ağustos 1997'den beri yayınlanmaktadır. One Piece, şeytan meyvesi yiyerek doğaüstü güçler kazanmış, Monkey D. Luffy isimli, 17 yaşındaki bir gencin ve zaman içinde toplayıp mürettebatına kattığı korsanlardan oluşan Hasır Şapka Korsanları'nın maceralarını izlemektedir. Luffy'nin en büyük arzusu dünyanın en büyük hazinesi One Piece'i ele geçirmek ve sonunda Korsanlar Kralı olabilmektir.
Manga serisi, Production I.G tarafından 1998'de bir orijinal video animasyonuna, Toei Animation tarafından tüm Japonya'da yayın yapan Fuji Televizyonu'nda yayınlanan bir anime serisine ve birkaç [[bilgisayar ve video oyunları[video oyununa]] uyarlanmıştır.
Manganın şimdiye kadar ki kopyaları 140 milyonun üzerinde satmıştır. Şu an 23 ülkede 16 farklı dilde basılmaktadır ve anime serisi de 20 ülkede 13 dilde yayınlanmaktadır.


http://www.imdb.com/title/tt0388629/


Gelelim kitaba ,



Kendisi inanılmaz güzel bir kitap. Bu aralar çok şeye inanamıyorum galiba :)

http://www.645dukkan.com/products/yayli-bacak-jack-mark-hodder

"Ekim sonu, yılın büyük okuma sezonu başlar. Şu andan Noele kadar akşamlar uzar, çimler ve bahçe uzun bir kış uykusuna yatar ve serin havalar, kır yürüyüşlerine ve semt gezintilerine ve ardından da iç ısıtan içeceklere davetiye çıkarır. Bu, pazen gömlek ve yün battaniye havasıdır. Bu, hayalet hikayelerinin, yavaş yavaş okunan tarihi romanların ve maceracı cesurların heyecanlı öykülerinin zamanıdır." Ve mevsim hafif bir kışa sarmaya başlar -ileride sertleşecek olan kışa. O karanlık, sıcak, uzun gecelerde zihninizde sıcak, keyfli, masalsı, arkakik bir tat bırakacak olan "Yaylı Bacak Jack" tüm bu koşulları düzgünce harmanlıyor.

Daha kitabın ortalarında olmama rağmen kesin tavsiye :)

Derslerden bahsedip canınızı sıkmadan bu postu burada bitiriyorum :)
Hoşçakalın :))

2 yorum:

deeptone dedi ki...

one piece. hatırlamadım bakıyim. manga seviyorum.
o kitaba da bakayım.
idefiz bağlantısını da vermişsin.
sevmişsin okurum ki.
:)

gps87 dedi ki...

valla deepcim kesin bu aralar yoğun olmama rapmen 5 bölüm izlemeden yapamıyorum valla :) kitapta süper az kaldı ama bitmeden bile tavsiye ederim :)