16 Kasım 2011

Eğer ki odamda bir gıdımcık yerim olsaydı :)

Odamı çok seviyorum. Kendi tarzımda rengarenk, birazda kalabalık bir oda ama anladım ki çok minimalist bir insan değilim. hatta anti-minimalistim :) Bıraksalar bütün ev öyle olacak :)) Arada sırada odamdan dışarı taştığımda oluyor doğru. 

Annem: Kızım bu rengarenk garip şey senin odanda değil miydi niye salonda duruyor????
Ben: Aaaaaa öyle mi olmuş. Bak sen nasıl geldi acaba salona :))))
İşin özü, kısacası kişinin evi, odası kendisini yansıtmalı çocuğum olsun canım ailemin bana yaptığı gibi bende onun odasına hiç karışmıcam. Annemle babam odama hiç ama hiç karışmaz kendimi bildim bileli. Eğer ki benim gibi biraz da evcil bir insansanız yaşadığınız yerin çok büyük önemi var.

Bu kadar girizgahtan sonra gelelim sadede sitelerden birinde gördüm bu çalışmayı odamda yer olsa hemen yapacağım. Yada canım anneciğimden izin kopartabilirsem evimizin güzide bir köşesine :))




Buda yapılışıymış :)


Buda bakmak isterseniz sitenin linki 

3 yorum:

okuyan dedi ki...

benim de ilerde oluşturmayı düşündüğüm hobi odamla ilgili ne planlarım var bilsen:)) Fazıl tüm düşündüklerini uygularsan ne o oda da yer kalır ne de sana yer kalır diyor:)))
fikir çok hoşmuş canım...
inşallah uygulayabileceğin bir alan bulursun:)
sevgilerimle...

gps87 dedi ki...

Sağol canım benim inşallah bulurum :)
sende inşallah hayalindeki hobi odanı yapma şansı bulursun...
teşekkürler....

okuyan dedi ki...

inşallah canım...