21 Temmuz 2013

organizer kutu


Uzun zamandır bloguma yazmaya vakit bulamıyorum. Bu uzun aradan sonra sizlerle bir çok yerde kullanılan organizer kutu yapmak istedim.
O zaman yapmaya başlayalım :

ben külah kutusundan iki parça kestim.



Birini dik kullanmak için diğerini ise yatay kullanmak için uzun kısmını kesip açık olan yanına kenar yaptım.


bu şekilde iç içe duracaklar.
boyutları ise tam olarak aşağıdaki fotoğraflarda




daha sonrada istediğim kağıtlarla kapladım.




önünde kalan boşluk için ise 5*5 kareden oluşan 2 kutu yaptım.



elimizde tam 4 adet kutu oldu.






ve işte bitti. Bir çok yer için kullanabilirsiniz. Ben çalışma masamda kullanmayı tercih ettim :)









3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok tatlı olmuş. :) Ben de böyle bir kutu yapmak istiyorum. Ama bir ay içinde taşınacağımız için henüz yapamadım =7

nevrotik dedi ki...

Çok beğendiiiim^^ Çok kullanışlı çok cici bir kutu olmuş yine, ellerine sağlıkk^.^

gps87 dedi ki...

ama çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim.
seymacım kolay ve kullanıslı oluyor kesinlikle vaktin olunca yap :)
çok sağol nevrotikcim :)