17 Ekim 2011

Ponponlu çanta süsüm

Geçen yıl aldığım ponpon makinesinden bahsetmiştim onla bayağı bir ponpon yaptım. Eee bu kadar ponponu amaçsızca yapınca sonra onlara yer bulmaya çalıştım birde.... Aklıma ilk gelen bütün kış severek kullandığım çanta süsümdü. Yapımı ise çok kolay ponpon makinesi ile yaptığım ponponları ipe dizdim ucunada çantaya takılması için kanca taktım oldu bitti. Ponpon makinesi ile nasıl ponpon yapıldığı ise gene youtube denen güzel video sitesinde var. İyi ki varsın youtube.....


Benim pon pon makinem bu Ankara Şık Düğmeden almıştım...



Burda da az çok yapımını anlatmaya çalıştım....


İşte süsümde bu ......

Buda youtube videosu


3 yorum:

okuyan dedi ki...

ponpon makinasına Eminönü'ne baktırdım bulamadım... ben çok iptidai yollarla ponpon yapıyorum:))) ilk fırsatta edineceğim bunlardan...
süsün de pek şekermiş... güle güle kullan...
sevgilerimle...

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bende eski usul gidiyorum bu çok pratik görünüyor.bakalım bulabilirmiyim.ellerinize sağlık

gps87 dedi ki...

çok teşekkür ederim... :)