17 Ekim 2011

Buff kafamı atmaya kıyamadım :))

Komik başlık.... Ben güldüm en azından :) yazarken...
Şimdi geleyim konuya Buff diye çok güzel tek parça kumaştan ne desem bilemedim:)  çünkü herşey olarak kullanabilirsiniz bir kumaş parçası var... Yıllardır severek alırım kullanırım. Alırkende bir kafa şablonu üzerinde verirler her seferinde atarım ama bu sefer atmak istemedim ve şallarım, bufflarımı taktım....Daha fazla merak etmeyin diye hemen fotoğrafını koyayım ......
Burda kulanım şelillerini anlatan aldığınız zaman içindede mevcut olan kulanım şekilleri






Hatta kafasına birşeyler yapmayı planlıyorum onuda yapınca hemen paylaşcam.

1 yorum:

okuyan dedi ki...

başlığını önce anlamaya çalıştım:) başarılı olamayınca da yazını okudum:))) ben ilk kez duydum... kullanışlı bir şeymiş:))))
sevgilerimle...