6 Eylül 2011

Doğum günlerinde sizden de gelenlere küçük bir hediye.....


Bu sene yiyenim doğum günü kreşte arkadaşlarıyla da kutladı. Arkadaşlarına da yiğenimden küçük bir hediye vermek istedik. Bunun üstüne ben yiğenimin peri olduğu bir çıkartma hazırladım :) ve aldığımız hikaye kitaplarının iç sayfasına yapıştırdık.Çıkartmayı (sticker) ben Office 1 Superstore da bastırıyorum hem kaliteli hemde ucuz. Bizim  küçük kıskanç  ilk başta bu durumdan çok memnun olmasa da arkadaşlarına bu güzel hediyeyi verirken çok mutlu olmuş.(Mışlı geçmiş kullanıyorum çünkü kreşte ki doğum gününde arkadaşları ve kreş öğretmenleri dışında kimse yoktu.)






2 yorum:

okuyan dedi ki...

ne kadar cici ve hoş bir fikir...
fikrine sağlık:)
teşekkürler...

gps87 dedi ki...

Beğendiğiniz için çok teşekkür ederim :)