13 Ekim 2011

Hem örgü örmeyi beceremeyip hemde benim kadar örgü ile ilgili şeyler araştıran başka insanlar var mı? araştırması yapmak istiyorum :)

Fazlası ile uzun fazlası ile gereksiz bir başlık biliyorum :)) başlıklarım hep kısa oluyor bide uzun ve saçma olsa nasıl olur diye merak ettim. Başlıkta tek mantıklı şey elimde e-kitap (pdf) olarak bulunan ingilizce örgü  dergileri var hemde öle bir iki tane değil yaklaşık 2 yıllık. Şimdi siz düşünün internette ne kadar faydalı zaman geçiriyorum :) Ama çok güzel görünüyorlar bende hop arşivime. O arşiv yüzünden zaten harddisklerim dolu dolu dopdolu (burdada eğer pepee izliyorsanız pepee de söylenen şarkıların melodisi hep onu burda doluya uygulamak istedim)
hal böyle olunca azcık paylaşımcı olayım dedim. her gün bir sayı yükleyebilirsen eğer süper olur :) tabi tek onlada kalmam işinize yaracak herşeyi paylaşmaktan gurur duyarım.
O zaman gururla arşivimi açıyorum...
Açılış bugün bu saat herkesi beklerim efenim ......

google doc limiti geçtim için virus taraması yapamadım diyor ama genede indirebiliyorsunuz. ben kendi ellerimle taradım tertemiz maşallah dosyam :)

Google doc indiremem diyorsanız buda rapid linki :)





1 yorum:

okuyan dedi ki...

eh bu kadar güzel ve yararlı paylaşıma bana da çok çok çok teşekkür etmek düşer:)) hem de ne çok işime yarar...
bağlantım burada çok sorunlu, kısıtlı ve sürekli kesiliyor *vodemden dolayı* ama eve dönünce mutlaka indirmeliyim:) tekrar teşekkürler...
sevgilerimle...