27 Eylül 2011

Bu kalbi istiyorum :)



Bundan 4-5 ay önce yabancı bir sitede gördüğüm tığ ile örülmüş kalbi çok beğendim. kesinlikle bu konularda yetenekli olmadığım için ablama başvurdum. Ablamla oturduk pc başına nasılmış diye çözmeye çalışıyoruz. O kadar çok kısaltma yada ingilizlere özgü kelime vardı ki yeniden ingilizce öğreniyormuş gibi oldum. Örmeye başlamadan öncede 1 saatlik bir ingilizce örgü terimleri dersimiz oldu :) bir çok sitede türkçe karşılıkları verilmiş ancak görmeden anlamadan olmuyor dedi ablam aklımıza youtube geldi. İşte paylaşım buna denir dedik youtube aradığımız her kelime çıkınca. Sonucumuz yamuk bir kalp oldu ama daha ilk denememizdi canım olsun. Şimdilik o kalp nerde ve ne yapıyor bilemiyorum :) İnşallah bir gün karşıma çıkarda bende sizlere yamuk kalbimi paylaşırım. Ama o kalpten daha önemli şeyler paylaşmayı planlıyorum siz örgü yeteneği olan güzel insanlara (kıskançlıkta var hani ) :)

O zaman sitenin adınıda vereyim bari :)))
http://www.kundhi.com/blog/2010/01/22/tiny-crochet-heart-pattern/

İşte bunlarda  videolar .... Sağol Youtube :))


Knit One Front & Back (k1f&b)




  • K2Tog



  • P2Tog



 
  • Half double crochet







  • Single crochet



  • slip stitch knitting



Ablamla beraber kalp örmeye çalışırken bize lazım olanlar bunlardı. Ama inanın okadar çok anlatım var ki galiba benim bile bir örgü kalbim olacak :))  hadi inşallah..:)




1 yorum:

okuyan dedi ki...

sanırım videolarda güzel örnekler var... yalnız ben burada vodemle bağlanıyorum ve 4GB kısıtlı bir bağlantım var... eve dönünce mutlaka bakacağım:)
kalpler de pek şirin:)
sevgiler...