11 Eylül 2011

Keçeden Cupcake Kalem Süsü :)



Evet baykuşlu kalem süsünden sonra sıra cupcakeli olanda.
O zaman hemen başlayalım.

Gene ilk olarak cupcake şalonu ile işe başlayalım.



Şablonu yazıcıdan çıktı alıp yada kendiniz çizerek kesin.
Daha sonra şablonu keçenin üstüne koyarak keçeyi kestim.


Cupcakenin kafa kısmını tabana yapıştırdım. Hem arka hem ön için aynısını yaptım.
Daha sonra yapıştırdığım ön kısmın tabanında karşılıklı iki dikey çizgi şeklinde dikiş geçtim.
Sonra ön ve arka parçayı birbirine birleştirmek için diktim gene kalemin gireceği yarım cmlik kısmı açık bıraktım.


Dikişi bitirmeden önce cupcake kafa kısmına (yani beyaz olan) biraz pamuk doldurdum ki şişko görünsün :)


Elimde çokca varolan kum boncuklarımıda cupcake süs yaptım.



Yapıştırıcı ile küçük noktolar koyup üstüne kum boncuklar koydum.



İşte bitti....
Güle güle kullanalım....

1 yorum:

MERVE dedi ki...

harika bi iş çıkarmışsın bayıldımm ,
blogumda keçe tasarım tişört hediye ediyorum belki ilgini çeker :)