2 Ağustos 2011

Kış gelsin artık. Kardan da olsa ADAM görelim :))

Bu yazıyı bir yerde okuyup çok gülmüştüm :)) Yazacağım yazıya ve ekleyeceğim resime uygun olsun diye başlığı böyle yazayım dedim. Kış çocuğuyum ben ondan mıdır nedir yazı sıcağı sevmem. Kat kat giyineyim atkım, eldivenim, berem, paltom, çizmem, botum allah ne verdiyse giyeyim.... Yağmur yağsın, gök gürlesin, kar yağsın hatta göz gözü görmesin. Abartmıyorum kar yağarken resmen içime bir huzur çöküyor (trafik ve yol çilesini aklıma hiç getirmeden çöküyor bu huzur ). Ankara'ya bu sene yağan mutheşem kardan ve bol yağmurlu kıştan sonra bu kadar sıcaklar beni mahvetti :))
İşte kışın kardan etkilenip sevinçle çizdiğim resmim









4 yorum:

okuyan dedi ki...

pek sevimli olmuş...

gps87 dedi ki...

Çok teşekkürler. O zaman kış gelsin artık !!!

okuyan dedi ki...

az kaldı:)

gps87 dedi ki...

evet oley diyorum ozaman :))